SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

15 maja 2020

Ancestry Amway Recenzja Damskich Perfum

Jeśli szukacie zmysłowych, kwiatowych, trwałych perfum na prezent dla eleganckiej kobiety, sprawdźcie koniecznie zapach Ancestry for women od amerykańskiej firmy Amway. 

Został wydany w 2000 roku i choć od premiery minęło 20 lat, wciąż bardzo dobrze wnika w panujące trendy. 

ancestry amway perfumy opinie

Ujmę to nieco kolokwialnie, ale jest to kompozycja bardzo konkretna, począwszy od użytych składników (intensywnych olejków eterycznych), przez sposób jaki się rozwija, na m.in. trwałości skończywszy. 

Może początek mojej recenzji zabrzmiał jak podsumowanie, niniejsza woda perfumowana zrobiła na mnie ogromne wrażenie kilka lat temu. Jest czasami taki moment w moim życiu, że chyba instynktownie poszukuję perfum zdecydowanych aczkolwiek zawierających moc kwiatów i owoców typowych dla damskich pachnideł. Do tego, jeśli przesłanie stojące za kompozycją przemówi do mnie w sposób jasny i trafi w moje aktualne potrzeby, to zapach musi być mój. 

Z języka angielskiego Ancestry oznacza pochodzenie (chodzi o naszych przodków), firma zachęca nas, abyśmy dowiedzieli się skąd Pochodzimy, jaki jest nasz cel, do czego zmierzamy, co będziemy robić w przyszłości, a będąc tego świadomym osiągniemy wymarzony sukces. Obecny czas niewątpliwie sprzyja rozmyślaniom, refleksji i zadumie. Wykorzystajmy więc go jak najlepiej.

ancestry amway perfumy recenzja madame perfumella

Ancestry jest naprawdę intrygującym zapachem, bogatym, nieprzewidywalnym. Od momentu pierwszej aplikacji będziemy czuli na początku akordy cytrusowe, następnie kwiatowe, owocowe, nieco pudrowości i suchego drewna, musimy jednak wczuć się "całym sobą", gdyż nie zawsze będą się ujawniać w tej samej kolejności. Zastanawia mnie czy zależy to od dnia, nastroju, może sposobu w jaki się perfumuję. 

Ale po kolei Kochani, początek jest mocno owocowy czyli w nutkę już słodką i cieplejszą niż całkowicie świeżą i "zieloną". Bergamotka, czarna porzeczka, cytryna, pomarańcza, mandarynka. 

Następnie pojawia się egipski jaśmin, otwiera nutę serca, dosłownie kryje w swoich "objęciach" ekstrakt z kwiatu pomarańczy (jak widzicie pomarańcza pojawia się ponownie), różę - bohaterkę roku 2020, brzoskwinię (wyczuwam ją przez cały czas) oraz konwalię. 

W końcowej fazie Ancestry pojawia się wanilia dodające tego specyficznego ciepła, drzewo sandałowe, białe piżmo, cedr oraz bursztyn zatem zapach bywa "lepki" - miodowy, metaliczny, suchy. 

Całość, choć bogata, intensywna - jest stonowana, sensualna, nie ma w tym zapachu dynamiki kojarzonej, np. z zieloną mgiełką do ciała Wistful Aroma, mając na sobie Ancestry nie spieszy mi się nigdzie. 

perfumy amway ancestry

Niezwykle przyjemny, na co dzień,  całoroczny, uniwersalny. Oczywiście jak w przypadku większości perfum, najpiękniej rozwinie się podczas upalnej pogody, wówczas nie musimy używać ich dużo. Na mojej skórze utrzymuje się niesamowicie długo, najtrwalszy z aktualnej kolekcji zapachów oferowanej przez Amway. 

Muszę Wam przyznać, kiedy zamknę oczy i czuję poszczególne nuty, w wyobraźni pojawiają mi się kolory jasne, białe, kremowe, kojarzone z czystością. Na pewno potrzeba czasu, by zrozumieć Ancestry, nie podejmujmy raptownej negatywnej decyzji po pierwszym przetestowaniu, wsłuchajmy się w tą kompozycję niczym w najpiękniejszy utwór i pozwólmy, aby zawładnął naszymi zmysłami. 

Dla mnie jest to piękny, intrygujący, ciekawy zapach, niosący jasny przekaz, z którym absolutnie się zgadzam. 

Mo Drodzy, namawiam do sprawdzenia Ancestry na sobie, ja jako miłośniczka, fanka, kolekcjonerka perfum szczerze mówiąc kupiłam flakonik w ciemno i w ogóle nie żałuję swojej decyzji.

Gdzie kupić perfumy Amway? 

Oto link do oficjalnego  sklepu internetowego: 

https://www.amway.pl/product/101842,zapach-dla-kobiet-ancestry

ancestry amway perfumy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.