SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

16 maja 2020

Wpis gościnny na Perfumellablog.pl - Kinga Szczotka Ambasadorka marki Artistry

Zaprosiłam do wpisu gościnnego Kingę Szczotkę - ambasadorkę marki Artistry. Poznajcie jej historię, dlaczego zaczęła pracować dla firmy Amway, jakie zalety mają kosmetyki, których używa. Zainspirujcie się. 


Kasia Zamielska - Perfumellablog.pl




Kinga Szczotka pisze...

"Moja przygoda rozpoczęła się dokładnie 13 czerwca 2017 roku. Na początku robiłam rozeznanie wśród marek, które wkroczyły w moje życie wraz z rozpoczęciem współpracy w branży e-commerce. Wszystkie były interesujące, ale szczególnie jedna z nich przykuła moja uwagę. Jako prawdziwa kobieta w określonym wieku, zaczęłam zwracać uwagę nawet na niewielkie niedoskonałości , np. że z wiekiem moja skóra potrzebuje coraz więcej uwagi a przede wszystkim pielęgnacji. Szukałam cały czas czegoś, co szczególnie pomogłoby mi zniwelować uczucie ciągłego napięcia skóry. Zauważyłam to szczególnie w okresie grzewczym, kiedy zaczynałam mieć problemy z suchą skórą na twarzy. Próbowałam różnych kremów, nie tylko tych z niższej półki cenowej, lecz również pokusiłam się o kupno produktów znanych marek zagranicznych. Niestety nie znalazłam antidotum na moje problemy. 

Jakież było moje zdziwienie, gdy poznałam markę Artistry, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, być może dlatego, że sprzedaż odbywa się tylko online. Marka ta istnieje na rynku światowym od 50 lat, jej założycielką była Edith Rehnborg. Dewizą marki jest fakt, że każda kobieta jest jedyną w swoim rodzaju. Jej piękno to niepowtarzalne dzieło sztuki. Artistry oferuje prestiżowe kosmetyki pielęgnacyjne jak i kolorowe. Oferta produktowa jest bardzo bogata, dedykowana do różnym typom skóry oraz przeznaczona dla kobiet w różnym wieku. Oczywiście podkreślić tutaj należy, iż produkty pielęgnacyjne mogą a właściwe powinny być stosowane również przez mężczyzn. Bardzo mi się spodobał przekaz, w jak sposób są te produkty przedstawione na stronie sklepu Amway.pl.



Każdy z nas może sam dobrać sobie odpowiednie dla swojej skóry kremy maski itd., a w doborze pomaga nam bezpłatna aplikacja Artistry Virtual Beauty - można ściągnąć ją ze sklepu Play. 

Po zapoznaniu się z ofertą produktową w 100% przekonałam się, że najlepszą dla mojej skóry będzie kuracja dla skóry normalnej i suchej Artistry HYDRA-V. Kuracja ta w 4 prostych krokach (oczyszczanie, tonizowanie i nawilżanie twarzy oraz okolicy oczu) spowodowała, że moja skóra stała się miękka gładka i nawilżona. Kuracja ARTISTRY HYDRA-V™ do skóry normalnej i suchej obejmuje: odświeżającą piankę oczyszczającą, tonik odświeżający, odżywczy krem nawilżający oraz odświeżający żel pod oczy, który doskonale dba o nawilżenie skóry wokół oczu. 

Można powiedzieć - zakochałam się w tej linii kosmetyków. Marka stara się odpowiadać na bieżące potrzeby konsumentów i regularnie uzupełnia katalog swoich produktów. Chciałam wspomnieć, że wszystkie produkty są wykonane z naturalnych składników, które pochodzą z certyfikowanych upraw. Należą do nich organiczne owoce, takie jak acerola, uprawiane na zrównoważonych farmach NUTRILITE™, a także woda z norweskich fiordów, różowe minerały z Himalajów, proteiny pereł enzymy grzybów – wszystkie zostały wybrane przez ARTISTRY, ponieważ są zarówno skuteczne, jak i łagodne dla skóry. Każdy produkt przechodzi badania kliniczne, które nie są przeprowadzane na zwierzętach. Przetestowane pod względem alergologicznym i dermatologicznym. 

Moja fascynacja tą marką doprowadziła do tego, że zaczęłam udzielać się w mediach społecznościowych, pokazując produkty godne polecenia. Zostało to zauważone przez firmę Amway i zostałam zaproszona do współpracy jako ambasadorka marki Artistry. 

Dla mnie to ogromny zaszczyt móc promować produkty, których sama używam i z czystym sumieniem mogę polecić każdemu z Was. Każda linia produktów, która wkracza na rynek polski jest oficjalnie prezentowana podczas organizowanych konferencji prasowych, bowiem tak prestiżowe produkty Artistry zasługują na oficjalne powitanie w naszym kraju. 

Zapraszam Was do zainteresowania się marką Artistry, jest naprawdę godna polecenia, bowiem niewiele jest marek, które mogą poszczycić się tym, że od 50 lat rozwijają się, osiągają sukces i inspirują mnóstwo ludzi na świecie. Artistry znajduje się w grupie dziesięciu najlepiej sprzedających się na świecie prestiżowych marek do pielęgnacji skóry, a jej produkty są dostępne w ponad 50 krajach i regionach. Korzysta z nich 5 milionów kobiet na całym świecie". 

Mój sklep internetowy: 


Znajdziecie mnie także na instagramie @szczotking oraz na facebooku. Kinga Szczotka".


6 komentarzy:

Zapraszam do skomentowania artykułu.