SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 czerwca 2020

Gdzie kupić XS Power Drink Cool Mojito?

Wiecie, że uwielbiam spędzać dużo czasu przy grach video, wtedy wystarczy mi coś do picia i mała przekąska. Podczas pisania postów na bloga i instagrama oraz robienia zdjęć lubię czuć pozytywny "flow", nie chcę zmagać się ze zmęczeniem i znużeniem, gdyż tylko wtedy moja praca będzie efektywna. Natomiast kiedy piękna pogoda za oknem, lubię spędzać te chwile aktywnie - spacery, jazda na rowerze albo granie w badmintona. Wówczas łapię dużo witaminy D, potrzeba mi mnóstwo energii, chcę zmaXSymalizować swoje sportowe doznania. Korzystam z każdego dnia, chcę czuć wolność i wiatr we włosach! 

xs cool mojito


Ostatnio spodobał mi się smak (i zapach!!) napoju XS Power Drink Cool Mojito. Tak, tak, nie inaczej - orzeźwiająca moc Mojito! Prawdziwie letnie klimaty! Motywacja do działania, ożywczy zastrzyk energii, orzeźwiający efekt schłodzenia, cudowny smak. 

Na profilu instagramowym @artistrypolska znajdziecie wspaniały przepis, pokazujący w jaki sposób napój XS Power Drink Cool Mojito przeobrazić w ogromną bombę witaminową, którą możecie podzielić się ze znajomymi.

Zamieszczam Kochani kilka słów dotyczących XS Power Drink Cool Mojito a kupić go możecie na stronie Amway.pl lub skontaktować się ze mną na maila: 


  • Daje moc mieszanki 4 witamin z grupy B (witaminy B3/B5/B6/B12), które wspierają metabolizm i produkcję energii oraz przeciwdziałają zmęczeniu.
  • Wspomaga właściwe funkcje umysłowe, koncentrację i uwagę dzięki zawartości witaminy B5[1].
  • Zawiera zestaw składników pobudzających, w tym kofeinę oraz taurynę2.
  • Napój XS Cool Mojito nie zawiera cukru, ma za to w składzie miętę odpowiedzialną za wspaniały efekt chłodzący i niezrównane wrażenia smakowe.



[1] Witamina B5/Kwas pantotenowy wspiera właściwą sprawność umysłową.

2 Wysoka zawartość kofeiny (32 mg/100ml). Produkt nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią oraz osób nadwrażliwych na kofeinę.

xs nowy power drink cool mojito limitowany


Składniki: Składniki: woda, dwutlenek węgla, kwas (kwas cytrynowy), naturalny aromat miętowy z innymi aromatami naturalnymi, tauryna (0,2%), regulator kwasowości (cytryniany sodu), kofeina, substancja konserwująca (sorbinian potasu), substancja słodząca (sukraloza), inozytol (0,014%), witaminy: amid kwasu nikotynowego (niacyna), D-pantotenian wapnia (kwas pantotenowy), chlorowodorek pirodyksyny (witamina B6), cyjanokobalamina (witamina B12); koncentrat barwnika z krokosza barwierskiego, wyciąg z jagód acai (Euterpe oleracea), barwnik (błękit brylantowy FCF).

Więcej szczegółowych informacji:


xs gdzie kupić napój cool mojito

Dlaczego postanowiłam zamieścić ten wpis? Uwielbiam produkty marek XS, Artistry, Truvivity, Bodykey by Nutrilite, G&H itd. Stosuję je codziennie, są ze mną od wielu lat. Pytaliście na insta o ciekawe produkty zawierające witaminy, nowy napój XS Power Drink Cool Mojito zawiera kompleks witamin z grupy B. Spieszcie się, bo jest limitowany a smakuje wyśmienicie. 

Tym wpisem zaczynam na blogu nowy tag "nutrikosmetyki i dieta", będę przedstawiać ciekawe produkty związane z tą tematyką i stylem życia. 

Pamiętajcie Kochani, wszystko jest energią i czemu by sobie jeszcze więcej jej nie dodać, aby wspaniale się czuć i "chwytać w żagle wiatr"?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.