SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

28 czerwca 2020

Nutka krem do stóp i na pękające pięty Recenzja


Krem do stóp Nutka polskiej firmy Madonis kupiłam w supermarkecie. Właśnie w takich sklepach wypatruję rodzime perełki kosmetyczne a najbardziej lubię testować takie, które odkrywam sama, bez czytania opinii, stają się dla mnie w pewnym sensie niszą

Poza tym do każdego produktu podchodzę indywidualnie, przecież jest on poniekąd spełnieniem marzeń twórców. Jak wiecie, wiele razy na blogu czy instagramie podkreślałam, że bardzo lubię używać polskich kosmetyków, z zainteresowaniem obserwuję rynek beauty, bo do tej pory pracowałam głównie w tej branży. Nasze polskie produkty naprawdę są dobre, uwierzcie mi, intuicja co do wyboru kremu do stóp Nutka, nie zawiodła mnie, dlatego spieszę do Was z recenzją.

krem nutka do stóp recenzja

Opakowanie to poręczna tuba 100ml, szata graficzna czytelna i estetyczna, zielony kolor kojarzy się z naturą, formuła z zapachem - świeżym, delikatnym, "zielonym", przypominającym woń liści i migdałów. Na szczęście nie ma tu aromatu cytrusów, który moim zdaniem w kremach do stóp jest już niemodny, jego czas minął i zatrzymał się na latach 90tych ub. wieku. Nowoczesnym zapachem preparatów do stóp czy dłoni mógłby być słodko - świeży miks gruszki i bergamotki. Ale to taka mała dygresja.

Konsystencja niniejszego kremu nie jest gęsta i nie trudna w stosowaniu, po rozprowadzeniu bardziej maślana, ale nie marze się, nie lepi, dobrze się wchłania, pozostawia delikatny, komfortowy "film" na skórze, swoistą barierę ochronną, co bardzo mi odpowiada. Podoba mi się efekt finalny, stopy momentalnie zyskują ładniejszy wygląd, skóra jest wygładzona i miękka, porządnie nawilżona, delikatna w dotyku, przyjemnie pachnie. Na tym głównie mi zależało. 

Poza działaniem przeciwko przesuszonej skórze, opisywany kosmetyk posiada również funkcje naprawcze specjalnie dedykowane popękanym piętom. Tylko regularne dbanie o stopy przyniesie korzyści. Mi skóra pękała na dużych palcach u stóp, nie wiadomo co było przyczyną, musiałam ten defekt zniwelować. Krem Nutka sprawił, że czuję się zadbana (chętniej zakładam odkryte obuwie), co więcej - zadbana w naturalny sposób. I to dosłownie, bowiem zawarto w nim aż 87,5% składników naturalnych pochodzenia roślinnego. Nie ma tu surowców ropopochodnych i parabenów, ponadto produkt przebadano dermatologicznie wśród osób z dodatnim wywiadem alergologicznym. Nie jest testowany na zwierzętach.

Aktywne składniki: olej z konopi polskich, 10% mocznik (zmiękcza i nawilża, zwiększa ilość wody w warstwie rogowej naskórka), patnenol, gliceryna, olej ze słodkich migdałów, emolienty naturalnego pochodzenia, skrobia ryżowa. To wszystko sprawia, że zawarty w tym kremie kompleks regenerujący intensywnie działa, przywracając elastyczność, a przy okazji dając poczucie efektywnej pielęgnacji.

pielęgnacja stóp z nutką

Może zabrzmię teraz jak lekarz dermatolog, ale polecam stosować codziennie a nie tylko podczas kuracji niwelującej problem pękania pięt. Wydajna formuła, krem niweluje nadmierną szorstkość, polecany również do wrażliwej skóry. Na przełomie niemal 10-ciu lat prowadzenia bloga, przedstawiany w tym wpisie krem do stóp jest pierwszym ocenianym z kategorii stopy. Także coś to oznacza Kochani, nie recenzuję wszystkiego, rekomenduję Wam kosmetyki skuteczne. Dajcie znać czy sprawdził się u Was. Ja osobiście jestem zadowolona.

madonis nutka krem do stóp


P.S. W opisywanym produkcie zawarto 10% mocznika, nie ma działania złuszczającego, wobec czego czasami używam tego kremu również do rąk... Po zastosowaniu na stopy nie zmywam go z dłoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.