SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

24 sierpnia 2020

Moje Perfumy Sierpień 2020 Podsumowanie miesiąca

Tym razem nieco wcześniej robię podsumowanie perfumowego miesiąca Sierpnia 2020, gdyż od września będę mieć mniej czasu na przyjemności. 

W sierpniu używam naprawdę dużo perfum, różnych marek, do kolekcji przybyły mi dwa zapachy, styl jaki zobaczycie niesie już poniekąd znamiona jesieni. Najpierw o nowościach w kolekcji. 

Na pierwszy ogień idzie woda toaletowa marki Tous Your Moments. Powiem Wam, że kupiłam ten zapach po okazyjnej cenie. 30ml za 99zł. Sam zapach ma małą moc tzn. nie jest tak bardzo intensywny, ale piękną kompozycję zapachową. Przypomina mi trochę dawne dezodoranty Limara, zatem pojawiają się miłe wspomnienia. Lekki, nie słodki, radosny, świetlisty, z dużą dozą świeżości. Jagoda, morela, mandarynka, paczula to niektóre z wibrujących i dosłownie rewitalizujących składników. Typowo letnia, energetyczna kompozycja, dla odświeżenia w ciągu dnia.


Drugim zapachem jaki przybył do mojej kolekcji w sierpniu 2020 jest woda perfumowana Artistry Flora ChicKolejny raz te piękne, kwiatowe perfumy goszczą w mojej kolekcji, racząc mnie cudownymi świeżymi nutami francuskiej klementynki, bułgarskiej róży i ylang ylang z Madagaskaru. Zdecydowanie należy już do ponadczasowych zapachów Artistry, przywodzi na myśl luksus, prestiż, elegancję. Składniki zawarte we Flora Chic inspirowane są historycznym francuskim ogrodem Parc de Bagatelle. Dostępne są tylko w sklepie internetowym Amway.pl 

Więcej o tym zapachu pisałam w odrębnym poście, na który już teraz serdecznie Was zapraszam.

http://www.perfumellablog.pl/2020/08/perfumy-flora-chic-artistry-polska.html


Prawda, że piękny flakonik? Bardzo elegancki i wytworny. 

Jeśli chodzi o markę Artistry / Artistry Studio to na samym początku miesiąca wróciłam do mgiełki zapachowej z Tokyo Edition o zapachu odświeżającego owocu Yuzu. Mam nadzieję, że zdążyliście zaopatrzyć się we flakonik, był limitowany, mgiełki nie ma już niestety w sprzedaży, ale można popytać prywatnych przedsiębiorców Amway, może mają na stanie. W razie pytań piszcie do mnie na maila madameperfumella@yahoo.com

http://www.perfumellablog.pl/2020/03/body-mist-artistry-studio-tokyo.html

Na poniższym zdjęciu wspominana mgiełka oraz woda perfumowana Ancestry in Paris.

https://www.amway.pl/product/118640,zapach-dla-kobiet-ancestry-in-paris



A jeśli jesteście minimalistami, takimi radykalnymi to może spodobają się Wam perfumy w kulce. W sierpniu stosuję wodę toaletową i perfumowaną roll-on Carolina Herrera Good Girl. Najfajniej taki zapach używa się po wieczornej kąpieli, kiedy nie musimy już, nie mamy potrzeby mocno pachnieć. Odrobina perfum działa relaksująco. Zobaczcie fotkę perfum kulkowych CH.



Z innych perfumowych propozycji na sierpień, od nowa odkryłam serię Black Opium marki Yves Saint Laurent. Najbardziej w tym miesiącu przypadła mi do gustu woda toaletowa. Najbardziej czuję w niej dojrzałą słodką gruszkę i kawę, ale taką gorącą latte. No cóż, jak przeżywać życie to z pasją i pięknym zapachem. 

Jakie perfumy gościły u Was w sierpniu 2020? 

Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia we wrześniu!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.