SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

18 sierpnia 2020

Perfumowa Pogadanka Część 2

W poprzednim wpisie Pogadanka z Madame Perfumella część 1 wspominałam o książce Prawo przyciągania, o pewnym życzeniu, pomyśle, mianowicie własnej perfumerii oraz pierwszej pracy w prywatnej drogerii - perfumerii w Legionowie. Tak jak mówiłam będę nieco "skakać" po datach, gdyż piszę to na bieżąco. 

Początki mojego wejścia w świat urody wywodziły się od reklam telewizyjnych z wczesnych lat 90tych, produktów marki Garnier, Celia oraz z magazynów dla pań, które kupowała moja Mama. Kilka tytułów przetrwało do dziś, m.in. Świat Kobiety. Stamtąd czerpałam wiedzę o produktach kosmetycznych, wycinałam i wklejałam do zeszytu nowinki zapachowe, makijażowe, pielęgnacyjne, to było moje hobby. Bardzo chciałam pracować w kosmetycznej branży a także pisać, aby ludziom było lepiej, być taka jak autorki ówczesnych artykułów. 

Świat Kobiety inspirował mnie do dbania o siebie, o swój nastrój, wizerunek, co więcej, rozwijał mój styl, przedstawiał wielki świat, pełen nieskończonych możliwości. Był moim katalogiem marzeń

Niedawno sięgnęłam po raz kolejny po ten magazyn. Choć na przełomie tylu lat przeszedł metamorfozę, chociażby od tygodnika, przez dwutygodnik,  będący aktualnie miesięcznikiem, to i tak z miłą chęcią czytam o modowych stylizacjach, podróżach po Polsce, urodzie od stóp do głów, wnętrzach i zdrowotnych poradach. 

Nadal Świat Kobiety jest dla mnie wiarygodnym źródłem informacji dotyczących diety czy zdrowia psychicznego, bardziej niż internet. Jeśli jeszcze nie czytaliście Świata Kobiety to zachęcam serdecznie, do kawki czy herbatki to lektura wyśmienita.

Jestem typowym zodiakalnym Koziorożcem, przyzwyczaiłam się już, zaakceptowałam, że małymi kroczkami osiąga się cele i nie można mieć wszystkiego. 

Najpierw była wspominana pierwsza praca przez 3 lata a dużo dużo później własna rubryka w papierowym i online magazynie drogerii Hebe Health & Beauty (pracowałam w tym czasie jako ekspert / konsultant zapachowy w Hebe). 

Pisałam przez dwa lata, posiadałam własną rubrykę o perfumach, samodzielnie dobierałam zapachy do recenzji, fotografie i zamieszczałam różne porady perfumowo - kosmetyczne, artykuły ukazywały się co miesiąc. Archiwa są online, zaś u mnie w domu wszystkie numery papierowe. Na życzenie mogę udostępnić. 

Czułam się wtedy kimś, inspirowałam klientki do powiększania swoich kolekcji perfum, rozpoznawały mnie, do dziś z niektórymi mam wspaniały kontakt, zostały czytelniczkami mojej strony. To była piękna i niesamowita przygoda. 

Lubię pisać, dlatego już 10 lat prowadzę Perfumellablog.pl i absolutnie nie zanosi się na koniec, a redagowanie rubryki w magazynie Hebe tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że warto pomagać ludziom, chociażby na początek w tak delikatny sposób jakim są beauty porady. 

Domyślam się, iż może to wszystko brzmi jak przechwałki, ale to są fundamenty mojej świadomości zapachowej, stale rozwijającej się. Muszę policzyć w końcu ile mam flakoników perfum, łącznie z tymi pustymi służącymi jako ozdoba albo dyfuzor do szafy a tym samym pozostającymi w moim mniemaniu jako dzieła sztuki. Prawdopodobnie będzie już ponad 200. 

Kończę na dziś część drugą mojej "biografii" perfumowej, do zobaczenia w trzeciej części wkrótce. Lecę zamieścić perfumowe posty na facebooka dla polskiej firmy zapachowej Jacques Battini Cosmetics. 

Pozdrawiam Was serdecznie! Kasia

http://www.perfumellablog.pl/2020/08/perfumowa-pogadanka-czesc-1.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.