SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

12 grudnia 2020

Lecytyna E z Nutrilite Amway - Właściwości

Jeśli na prezent, np. gwiazdkowy nie chcemy kupować perfum lub kosmetyków, bo obawiamy się, że nie trafimy w gusta obdarowanej osoby, zaproponuję suplement diety Lecytyna E w tabletkach do żucia z marki Nutrilite, który stosuję i chcę się podzielić zaletami. Zamówiłam opakowanie ze strony Amway.pl  bo dostępny jest tylko tam jeśli chodzi o sprzedaż online. Ewentualnie pytajcie prywatnych przedsiębiorców firmy Amway o dostępność, można też skontaktować się ze mną na adres mailowy: madameperfumella@yahoo.com

O moich zakupach zawsze mówię na instagramie @madameperfumella, o produktach ze sklepu internetowego możecie więcej dowiedzieć się również  z oficjalnego profilu instagramowego @artistrypolska lub z recenzji na moim blogu.

lecytyna e amway

lecytyna e

Przedstawiany suplement to najlepszej jakości połączenie Witaminy E z olejów roślinnych plus naturalnego pochodzenia lecytyną sojową. Dobrze, że są to tabletki do żucia, ułatwiają połykanie i odnoszę wrażenie, że lepiej działają niż zażycie tradycyjnej pastylki. Ale to tylko takie moje osobiste przekonanie. Mają przyjemny smak miodu i mączki chleba świętojańskiego (przywołuje smak wafli dietetycznych). Opakowanie zawiera 110 tabletek zatem starczy na ponad 3 miesiące. 

Nie zawierają sztucznych substancjo słodzących, barwników, aromatów, konserwantów, nie wywołują na mojej skórze uczulenia, ani swędzącej pokrzywki, co często dzieje się u mnie podczas przyjmowania suplementów więc muszę uważać. Produkty Nutrilite nie zawiodły mnie nigdy, wspominałam na blogu chociażby o kuracji z Witaminą D

Objawy niedoboru Witaminy E u mnie to wypadanie włosów, ogólne zmęczenie i rozdrażnienie. Przyjmując Lecytynę E po przebytej chorobie chcę powrócić do dobrego samopoczucia i porządnie zadbać o siebie, od wewnątrz i na zewnątrz, również z użyciem kosmetyków Artistry.

Suplement Lecytyna E od Nutrilite dedykowany jest osobom spożywającym zbyt mało lub nie spożywającym w ogóle produktów np. orzechów, ziaren zbóż czy olejów roślinnych czyli bogatych w Witaminę E. Wystarczy 1 tabletka dziennie. Przyjmując niniejszy suplement zwiększamy poziom ochrony przed wolnymi rodnikami, powstającymi w wyniku stresu i zanieczyszczonego środowiska.

nutrilite lecytyna e jak działa

Witamina E jest niezbędna do pracy naszego organizmu, działa jako przeciwutleniacz, chroniący organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przy okazji spowalnia procesy starzenia się skóry i nie na darmo nazywana jest "witaminą młodości". Ma wiele innych, cennych właściwości. Obniża poziom cholesterolu, jest niezbędna do zachowaniu prawidłowej krzepliwości krwi, bierze udział w procesach neurologicznych (odpowiedzialna za właściwą wydajność mięśni). 

Natomiast Lecytyna pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu wątrobę przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu tłuszczów, poprawia pamięć i koncentrację. 

Oczywiście niniejszy wpis ma charakter informacyjny, chciałam podzielić się z Wami moimi odczuciami. Podczas stosowania nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, to nie jest moje pierwsze opakowanie, zaczynam kurację do wiosny. Wszystko po to, by mieć piękną skórę, na tym najbardziej mi zależy. 

Więcej wiadomości o Lecytyna E z Nutrilite przeczytacie na stronie oficjalnego sklepu internetowego:

https://www.amway.pl/product/4042,lecytyna-e-w-tabletkach-do-zucia-nutrilite

 

lecytyna e amway.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.