SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

04 grudnia 2020

Guido Maria Kretschmer edp Recenzja Damskich Perfum

Wydany w 2015 roku damski zapach Guido Maria Kretschmer for her edp zajmuje wysokie miejsce w mojej kolekcji jeśli chodzi o trwałość. Podobnie jak inne perfumy firmy LR Health & Beauty takie jak Shine by Night recenzowane na blogu oraz lansowane przez Bruce Willis - Lovingly, GMK charakteryzują się wysokim stężeniem olejków, co skutkuje ogromną trwałością na skórze i ubraniu. Nie są tak znane jak Diory czy YSL, bo dostępne tylko online, u dystrybutorów, ale warto zwrócić na nie uwagę, przecież nie musicie pokazywać nikomu flakonika z napisem GMK a wystarczy, że będziecie ładnie pachnieć.

Kretschmer też w Polsce nie jest jakoś specjalnie znany, sama nie widziałam żadnych jego modowych projektów, zainteresowały mnie jedynie zapachy, jakie lansuje, lubię testować nowinki i niszę również. "Czy omawiany zapach to nisza?" - zapytała mnie Czytelniczka Ania z Krakowa. Odpowiedź na to pytanie pozostawię chyba otwarte, gdyż z pewnością są trudniej dostępne, nie ma ich stacjonarnie, nie każdy ma ufność do zamawiania przez internet, nie są reklamowane w tv, polecane drogą pantoflową, generalnie wiele zapachów LR Health & Beauty jest limitowanych a kolekcje często zmieniane, szybko znikają i nigdy zapach się nie powtórzył.


gdzie kupić guido maria kretschmer perfumy


Flakonik najprostszy z możliwych, z nazwą projektanta i inicjałami producenta. Natomiast opakowanie nie jest klasyczne, to ozdobne pudełeczko wyścielone miękkim materiałem, które możemy wykorzystać później do przechowywania, np. biżuterii czy wizytówek. Szkoda wyrzucać. Formuła po aplikacji na skórę jest tłusta, nieco olejkowa, po aplikacji na skórę po prostu czuć tłustą warstwę, co jak pisałam wielokrotnie świadczy dla mnie o dobrej trwałości perfum. Nawet jeśli byłaby to nie prawda, ja tym się kieruję podczas wyboru zapachu na dany dzień.


perfum edp guido maria

Lubię opisywać woń perfum w sposób, w jaki od początku do końca rozwija się na mnie. Guido Maria Kretschmer zaproponował owocowe, słodkie, kwiatowe, waniliowe, pudrowe, cytrusowe, różane perfumy (w takiej kolejności wyczuwam nuty zapachowe) dla pań romantyczek, fashionistek, poszukujących szczęścia. 

Jaka powinna być idealna kreacja zapachowa? Według projektanta jest to subtelny wdzięki i ponadczasowa elegancja. Ja bym dodała jeszcze szczyptę zmysłowości i powabu. Zauważcie jak wiele firm odchodzi od nazwy: perfumy. Kreacja zapachowa brzmi tak dostojnie.

Co w składzie ma woda perfumowana Guido Maria Kretschmer for her?

Początek niniejszej wody perfumowanej należy do akordów słodkiej, dojrzałej, lepkiej gruszki, soczystej śliwki, świeżej bergamotki i mandarynki, więc mamy miks świeżości i ciepłej słodyczy, następnie ujawnia się serce kompozycji, na które czekam podczas testowania każdych perfum. To serce ujawnia trwałość, moc, sposób w jaki układa się na mnie, nie wszyscy mają czas i chęci dotrwać do tego momentu, gdyż często wyrażają opinię zbyt wcześnie. Warto poczekać, tutaj mamy klasyczne kobiece składniki jak róża, jaśmin, kwiat pomarańczy i lotos. Nie róża a kwiat pomarańczy dodaje nieco pudrowości, świeżości, jakby to ująć... mokrego, słodkiego pudru. Jaśmin otula delikatnymi płatkami całość. I wcale kompozycja nie traci na uroku, wbrew pozorom nie jest ciężka i mocno przesłodzona. Świeżość cytrusów przenika, woda jest radosna, wibrująca, energetyczna. Czasami mam wrażenie, że niektóre perfumy mają zapach "powolny" (te ciężkie, kadzidlane, mocno słodkie) oraz "szybki" - te, które są pełne świeżości. W tej propozycji jestem gdzieś po środku. Najpierw tryska energią, jest świetlisty, jak to mówią Amerykanie - "sparkling" a w nucie bazowej łagodnieje, uspokaja się za sprawą wanilii, bursztynu, piżma i drzewa sandałowego.

perfumy guido maria kretschmer

Kochani, warto przetestować i mieć w swojej kolekcji. Może nie dla flakonika, ale ze względu na trwałość. Mając na sobie haute parfum for her od Guido Mario Kretschmer mam dobry nastrój, czuję się kobieco, wpływa na mnie absolutnie pozytywnie. 

W razie pytań o dostępność i zakupy skontaktujcie się ze mną na maila madameperfumella@yahoo.com

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i oczywiście do przeczytania i do zobaczenia w kolejnym poście na Perfumellablog.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.